En extra
användare
149 kr/mån
Obegränsat
antal admins
899 kr/mån
Tillval fr.
79 kr/mån
Betala bara för det du behöver
Det spelar ingen roll om du är egenföretagare eller del av en stor koncern. Trinax Tid & Projekt är aldrig mindre än komplett för din verksamhet. Du kan såklart lägga till extra användare, fler admins, tillval och integrationer – men du har alla funktioner du behöver från start.
Offert till faktura, helt krångelfritt!
Skrota papper och penna för gott och samla allt i ett verktyg – från offerter och tidrapportering till projekthantering och fakturor. Med Trinax Tid & Projekt får du svart bälte i att spara tid!
Offerter
Skapa snygga offerter enkelt, från datorn eller mobilen, som kunden sedan kan signera digitalt. När kunden godkänt offerten skapas projektet upp automatiskt och ni kan börja arbeta mot det direkt.
Projektplanering
En väl fungerande projektplanering är avgörande för en ökad lönsamhet. I verktyget har du koll på hur ni ligger till, vem som ska göra vad och kan enkelt följa upp intäkter och utgifter genom hela projektet.
Tidrapportering
Att rapportera tid ska inte ta tid. I Trinax Tid & Projekt rapporterar du och dina anställda er arbetstid per projekt och kund, via telefonen på bygget eller datorn på kontoret.
Fakturering
När det är dags att fakturera har du alla projektets kostnader samlade och efter bara några klick kan du se hur fakturan ser ut innan du skickar den till din kund.
Spara ännu mer tid med integrationer
Genom att koppla verktyget till ditt bokförings- eller lönesystem slipper du dubbelarbete i alla led. Kunder, leverantörer, produkter och fakturor synkas och attesterad arbetstid exporteras smidigt för lönekörning.
Vi erbjuder integrationer till de ledande bokförings- och lönesystemen på marknaden.
Ett komplett verktyg från start...
Alla funktioner du behöver finns på plats redan när du loggar in första gången.
Offerter
Du skapar snabbt och enkelt proffsiga offerter som dina kunder kan signera digitalt.
Projekt & ÄTA
Tilldela arbete till dina anställda och hantera ÄTA-arbeten smidigt.
Projektuppföljning
Gör kalkyler och få full koll på inkomster och utgifter i era pågående projekt.
Rapportering
Rapportera tid och förbrukat material var du än är, från din dator eller mobil.
Fakturering
Projektets alla kostnader samlas ihop och faktureringen sker med några klick.
Filarkiv
Få ordning och reda med alla filer och dokument på ett ställe. Lättåtkomligt och säkert.
Löneunderlag
När dina anställda rapporterat sin tid kan du enkelt generera färdiga löneunderlag.
Utlägg & kvittotolk
Spara tid genom att fota dina kvitton med din telefon och låt verktyget tolka dem.
Fotodokumentation
Samla era bilder från jobben direkt i projekten och dela enkelt med kunden.
Leverantörsfakturor
Alla dina leverantörsfakturor läses in och kopplas automatiskt till dina projekt.
Betalningsplaner
Styr när och hur stor del av projektet som ska faktureras samt i vilken ordning.
...som du kan anpassa efter din verksamhet
Välj bland våra branschanpassade tillval för att förenkla din arbetsdag ytterligare.
"Som en av de första kunderna av Trinax Tid- och projekt 2011 har vår verksamhet växt med flera nya områden från starten, bygg, maskinentreprenad samt borrning/sprängning. För oss har det varit ovärderligt att kunna använda samma system för allt, vilket gjort resan mycket enklare och mer kostnadseffektiv.
Vi har en fantastiskt öppen och bra dialog med Trinax som sätter sig in i vår vardag när vi pratar lösningar."
- Andreas Fagerberg, Blüchers Entreprenad & Svensk Maskinborrning
"Vi på Bergs Bygg har tillsammans med Trinax arbetat fram en vardag för oss som är grymt smidig. Mindre admin, mer tid till arbete, bättre koll och uppföljning utan att vi behöver stressa och leta efter uppgifter. Det är lika enkelt att göra saker på kontoret som ute hos kund.
Vi har under året lagt till en El-verksamhet utöver vårt Byggbolag och arbetar med den i samma systemlösning. Det, ihop med tidbesparande kopplingar till både Fortnox och Visma lön gör mitt liv mycket enklare idag!"
- Joakim Berg, Bergs Bygg
"Vi har använt oss av Trinax Tid- och projekt i många år och jättenöjda. I vårt dagliga arbete har vi blivit mer effektiva och känner att vi har full kontroll på projektplaneringen.
Det vi framförallt gillar är den personliga kontakten, möjligheten att anpassa systemet efter vår verksamhet och kompetensen hos medarbetarna som hjälpt oss att hitta rätt funktionalitet och att enkelt integrera med vårt affärssystem, något som sparar massor med tid för oss."
- Henrik Hultén, Enter Ställningar
"Vi letade efter en systemleverantör med kompetensen och kunnandet att anpassa en lösning utifrån våra förutsättningar och arbetssätt. Tillsammans med Trinax arbetade vi snabbt fram en optimal hantering för vår verksamhet och vi är nu inte längre fast i en snårig faktureringsprocess som tidigare.
Det både stärker vår kontroll och underlättar vår planering."
- Samuel Trygg Agerberg, Anno 1698
Vanliga frågor & svar
Finns Trinax Tid & Projekt som app?
Trinax Tid & Projekt är ett webbaserat verktyg som du snabbt och lätt kan lägga till på din mobils hemskärm eller som bokmärke i din webbläsare. Till skillnad från en vanlig app behöver du inte uppdatera den, det sköter vi.
Vad kostar fler användare och administratörer?
En extra användare kostar 149 kr/mån och vill du ha fler admins kostar det 899 kr/mån, oavsett hur många du vill ha.
Är det enkelt att byta till Trinax?
Vi har hjälpt många av våra kunder att byta från ett annat verktyg till vårt, så vi vet hur vi ska göra för att er övergång ska bli så snabb och smidig som möjligt.
Jag har väldigt specifika krav, kan Trinax lösa det?
Vi vågar nog säga att vi kan det. Utöver vår populära standardversion av Trinax Tid & Projekt erbjuder vi även möjligheten att anpassa verktyget helt efter verksamhetens önskemål och behov. Det är det många som uppskattar. Kontakta oss om du vill bolla idéer kring ditt drömverktyg.
Går det att få produkten rabatterad på något sätt?
Ja! Till medlemmar i Företagarna erbjuder vi 25% rabatt på Trinax Tid & Projekt. Klicka här för att läsa mer.