Enkelt för alla
Du och din personal får alla verktyg ni behöver i er telefon, surfplatta eller dator.
Ligg steget före
Alla kostnader samlade på ett ställe, så att du slipper leta papper i slutet på månaden.
Bättre lönsamhet
Följ upp ekonomi och resultat för att kunna skruva på siffrorna inför nästa projekt.
En smidigare dag på jobbet
Vardagen för dig som målare innebär mycket arbete med att förbereda, måla och städa upp efter jobbet. Utöver det operativa arbetet tillkommer vanligtvis massor med administration, bland annat med fakturor, offerter, tidrapporter och materialförbrukning från personalen samt utlägg som gjorts.
Trinax Tid & Projekt hjälper dig som målare att hålla ordning på era projekt och aktiviteterna i de projekten på en samlad plats. Du kan hantera alltifrån signering av affärskontrakt, rapportering, budget och materialbehov till kommunikation med kollegor och kunder. En effekt av ordning och reda är ofta att kundtillfredsställelsen ökar genom bättre kommunikation och en enklare planering av jobben. I slutändan leder det till fler uppdrag och en smidigare vardag.
Populära tillval
Med baspaketet som grund kan ni skala upp systemet i takt med att verksamheten växer och bygga vidare med tillval som passar just er.
Egenkontroller/ChecklistorTidplanKMADokumentmallar Fritt antal adminsTrinax Körjournal
Egenkontroller/Checklistor
Visst är det störande när rutiner inte följs? Med Egenkontroller/Checklistor skapar du snabbt kontrollpunkter och checklistor för dina anställda så att inga arbetsuppgifter faller mellan stolarna.
Tidplan
En enkel planering kan göra stor skillnad. Med Tidplanen säkerställer du att projektets aktiviteter fortlöper som tänkt. Varför inte dela med dig av projektplanen till dina kunder eller visa upp den på en tv i fikarummet?
KMA
Visst är det värsta som finns att göra samma sak två gånger? Du kan spara massvis med tid genom att skapa KMA-mallar som du kan återanvända för alla dina projekt. Du kan dessutom beställa ett paket med hundratals färdiga avtalsmallar som vår parter Freja Partner håller uppdaterade åt dig.
Dokumentmallar
Få tillgång till över hundra dokumentmallar som ni enkelt gör till era egna genom att ersätta företagsvariabler. Juristbyrån Freja Partner kvalitetssäkrar dokumenten, håller mallarna uppdaterade och tillhandahåller nya när lagkrav träder i kraft.
Fritt antal admins
Styr enkelt vad dina anställda ska få tillgång till i verktyget – från att rapportera tid till att sköta ekonomi. Sätt upp roller med olika behörighet och välj fritt hur många som får vara administratörer.
Trinax Körjournal
Få full koll på företagets alla fordon med hjälp av vår digitala körjournal. Alla resor registreras automatiskt och du kan se var alla fordon är, i realtid. Översikter, rapporter och underlag kan du ladda ner eller skicka till din mejl med ett knapptryck och all dokumentation följer givetvis Skatteverkets krav.
Vill du veta mer? Klicka här
Ni väljer vägen framåt
Oavsett vilken typ av verksamhet ni har, stor eller liten, enkel eller komplex, så hjälper vi er att hitta en lösning som passar just er, utifrån era önskemål och förutsättningar.
Anpassning
Eller vill ni skräddarsy en lösning som passar era rutiner, begrepp och arbetssätt?
Vi pratar med era system, så att ni slipper
En integrationskoppling gör arbetet enkelt och sparar massa tid åt dig i slutändan. Vi har lång erfarenhet av att integrera med de största leverantörerna på marknaden och hjälper dig hela vägen i mål.
Vanliga frågor & svar
Passar Trinax Tid & Projekt mig som målare?
Nej. Skoja bara. Det passar faktiskt perfekt. Trinax Tid & Projekt är från start ett komplett projektverktyg för alla hantverkare, men kan också branschanpassas med hjälp av våra tillval, eller till och med skräddarsys helt utefter verksamhetens önskemål och behov.
Varför ska vi välja Trinax?
Vi erbjuder mer funktionalitet, fler möjligheter och fler admins för färre kronor och ören. Med över 14 års erfarenhet har vi skapat en prisvärd och användarvänlig verktygslåda som passar både små och stora företag, med eller utan krav på anpassning.
Är Trinax Tid & Projekt användarvänligt för små företag?
Oavsett om du är egenföretagare eller del av en stor koncern är Trinax Tid & Projekt aldrig mindre än komplett för din verksamhet. Alla får allt från start.
Vad står KMA för?
KMA står för Kvalitet, Miljö och Arbetsmiljö, tre viktiga områden i alla projekt och på alla arbetsplatser. Med hjälp av tillvalet KMA kan du skapa och hantera återanvändbara mallar för alla typer av projekt. Läs mer om KMA.
Vilket stöd och hjälp finns tillgängligt om jag stöter på problem?
Som ny kund har du en kontaktperson som hjälper dig igång med verktyget och svarar på alla tänkbara frågor. Sedan kan du maila eller ringa vår support närhelst du behöver hjälp. Se våra kontaktvägar och öppettider.